vineri, noiembrie 28, 2008

Love love love ;D

Va mai amintiti posturile astea asta si asta ? Ehh ... atunci ... multi imi spuneau : "lasa Radule, o sa intalnesti si tu o fata cu care sa iti fie bine!" Well, guess what? :D Am intalnit`o ... si mi`e al dreq de bine :D Avem in momentu de fatza 1 luna si 10 zile de cand suntem impreuna si ... pot sa zic ... ca e perfect :) Tine la mine, tin la ea, ne intelegem perfect, ne completam unu pe altu, e frumooooossss :D

Poate multi dintre voi o cunoasteti sau ati vazut`o prin pozele mele pe hi5, ea e Miha, ingerasul meu, o ador ;x !

Acuma da, pot sa zic, ca dragostea e frumoasa, ca e frumos cand te intalnesti cu ea, cand o privesti, cand o strangi in brate, cand o saruti, imi place sa stiu ca e cineva acolo, care se gandeste la mine,ca ii e dor de mine, pt. ca la fel sunt si eu. Ma gandesc la ea aproape non-stop, mi`e dor de ea (asta bineinteles cand nu e cu mine :D) si AGAIN, e FRUMOOOSSSS ! :D Damn de multe ori folosesc cuvantul asta ... FRUMOS, poate din cauza ca ea e foarte frumoasa ? :-? O fi :D

Sentimentele se amplifica pe zi ce trece, orele cand nu o vad sunt al dreq de grele, parca interminabile, dar si cand o vad, pfuuuu, MORNING SUNSHINE ! :D Imi lumineaza fatza, imi lumineaza ochii, zambetul, ZIUA (Chiar daca e noapte =)) ).

Postul asta e pt. tine Miha, sa stii ca tin ff mult la tine si ma bucur ca te am langa mine !

Acum, sa vad commenturi :))

p.s. : avem si`o piesa "a noastra" , adica Rachel Starr - Till there was you ! Ador piesa, o ador pe Miha ;x

Enjoy !

5 comentarii:

Anonim spunea...

Deci nu mi-o lua in nume de rau , dar nu te mai recunosc. Ca e bine , ca e rau ... vom vedea :) Pana la urma o viata avem si o gaura`n cur deci ce naiba ... Go for it.

Anonim spunea...

cam repede teai grabit sa zici asta...dupa o luna :) am patzit si eu asa..dupa 1 luna am zis k nimik nu ne poate despartzi totul perfect ..si dupaia totul so dus pe rapa :) asa dintrodata k am ramas masca cand am auzit...nici nu te astepti :) nu cobesc nimik numa ziceam ca mnoh dupa o luna...nu poti stii sigur :P ...(postu radu vs 2 ani..cel mai tare :) )

Anonim spunea...

Iubirea e un cuvant prea puternic pentru a-l rosti prea devreme, dar are o insemnatate prea frumoasa pentru a-l spune prea tarziu. – Anonim

Sper sa citeasca si miha asta :)

i wish you love, i wish you PARADISE...

Nia

Anonim spunea...

Nu inseamna ca daca voi nu ati avut "noroc in dragsote", nu are nici Radu.. ;)

Anonim spunea...

Tin sa te felicit, si ma bucura ce ai scris... mai ales ca mai tzin minte articolul Radu vs 2 ani "iar am ajuns sa scot anumite piese de la naftalina" :))...
Numa bine, fiti hepi :D