sâmbătă, noiembrie 29, 2008

Campanie electorala THAT MAKES ME SICK !

Am ajuns s`o vad si pe asta :| Politicieni care se folosesc de MANELE pt. a atrage voturi :|
Avea un prieten intr`o zi la status "Ei cu ei - NOI cu voi !". Stiam ca e sloganul PD-L, dar avea si un link de youtube in status ... m`am gandit ca e ceva video electoral, cu vreun candidat, cum am vazut videoul Mariei Lia Pop (canditat PSD) , dar nuuuu, era ceva MULT mai oribil, un videoclip avandu`i ca protagonisti pe Sorin Copilul de Aur, Rudy si B. Artistul (ultimii 2 habar n`am cine`s, dar asa scrie pe youtube :-??) si pe background`ul videoclipului, afise cu PD-L si sloganul lor - Ei cu ei, NOI cu voi ! :| Am ramas ... prost, ca sa folosesc un cuvant, ca sa nu insir mai multe cuvinte.
CUM SA FOLOSESTI ASA CEVA PT. CAMPANIE ELECTORALA ? :| Chiar asa penibili au ajuns cei de la PD-L ?

Anyway, video`ul nu`l voi posta, dar voi lasa un LINK de directionare, ca asa ceva nu pun pe blog. :|

1 comentarii:

Anonim spunea...

Sa stii ca e CEVA pentru o manea :) avand in vedere ca 90% din cuvintele folosite in respectiva manea sunt noi pentru baietii veseli din clip :D