marți, februarie 19, 2008

Sensation White

The worlds leading dance event anul acesta, va avea loc si la Budapestea in data de 3 mai ! Interzis persoanelor sub 18 ani, intrarea se face doar daca esti imbracat cu o bluza/camasa/whatever alba (se accepta si cateva imprimeuri de alte culori, dar albul sa predomine), pantaloni albi (jeansii nu sunt acceptati) si culoarea incaltamintei nu conteaza !
Pretul unui bilet va fi de 14.900 de forinti, adica aproximativ 2.000.000 lei, 200 RON , si pretul unui bilet deluxe va fi de 25.000 forinti, adica aproximativ 3.500.000, 350 RON. Biletul deluxe iti ofera posibilitatea de a merge prin 4 locuri unde nu ai voie cu biletul normal. :D Numarul de bilete Deluxe puse in vanzare sunt limitate !
In Line-up`ul DJ`ilor, pana acuma au fost anuntati Sebastian Igrosso si Fedde Le Grand !
Pt. cei care nu stiu ce e White Sensation`ul si ca asa ceva nu se rateaza, pun niste poze mai jos sa va delectati !




Si un scurt video, "trailerul" de la Sensation White 2007, de la Praga !



Pt. mai multe detalii legate de Sensation white de la Budapesta : www.sensation-white.hu sau pt. detalii despre Sensation White per total : www.sensation-white.nl !

Nu am cum sa ratez asa ceva ! :| Fac pe dracu in patru, strang bani, dar trebuie sa ajung neaparat.
Daca sunt si alti doritori, poate ne adunam mai multi si mergem o trupa intreaga ;) Ar fi prea tare :D

17 comentarii:

iNm spunea...

Doritori sunt , acuma sa vad daca si strang bani :D

Anonim spunea...

sa vad daca fac si eu rost de bani! :D stii ca sunt 8-} dupa asa ceva :>

Anonim spunea...

mai am si eu cateva video pe hi5 :>
http://azzid0.hi5.com

Anonim spunea...

Sensation Black frate
Hardcore
Oricum..sunt o gramada de doritori romani..partea financiara insa ii cam depaseste.
Bine'nteles ca si eu as vrea sa merg la sensation white.Trance e muzica mea favorita de suflet de la o vreme..,dar na..poate poate cumva se intampla ceva si pic pac puc :]

Anonim spunea...

si eu vreau da nam 18 X(X(

Anonim spunea...

pe data de 3 mai \:d/ la white sensation \:d/

Anonim spunea...

vreaaaaaaau :D

Anonim spunea...

VRETI SA MERGETI LA SENSATION WHITE BUDAPEST??
Alma Tours organizeaza in pachetul Sensation White Budapest (02-04 Mai 2008)!
pentru mai multe informatii contactati`ne la nr : 0752 018 888 , 0721 633 709 , 0724 088 050 sau puteti primi info online la id: sensationwhite2008@yahoo.com

Anonim spunea...

Si eu vinnnnnnnnnn :X:X:X:X

snuk spunea...

fratilor io vreau sa ma duc neaparat.dar de unde fac rost de bilet?k nu vreau sa ma duc cu autocaru prin agentie.vreau cu masina.dc aveti idee sa imi spuneti si mie

Anonim spunea...

tocmai au ajuns biletele in mana mea, suntem un grup de 8, abiaastept sa ajung

Anonim spunea...

as vrea si eu bilete..va rog contactati`ma : id: coryfluturash

Anonim spunea...

salutare eu vreau sa merg neaparat la white sensation dar am o mica problema din prietenii mei nu stiu sigur cati vor venii sau dak vor venii aceeasi problema peste tot partea financiara x( :( dak sunt grupuri care doresc sa ma infiltreze se pe mn ma gasiti la id cristi_contra007 si vb pe mess mai multe detalii

Anonim spunea...

cine vrea 2 bilete la WHITE SENSATION catre budapesta sa ma contacteze p id de mess edy_24medy. pret 60 euro buc

*** SenZZZaTioN *** spunea...

Ar fi INCREDIBIL DE SOOOOOOPER sa ne adunam mai multi si sa mergem!!! Anu' asta - plang, dar anu' viitor: RAD!:)) Radem impreuna? ;;)

Anonim spunea...

am de vanzare 2 bilete la white sensation amsterdam pt 5 iulie
detalii: 0765.512.220 / 0720.764.144

Anonim spunea...

Daca vreti la Sensation White 2009 Vienna 2 Mai sau Budapesta 16 Mai, sau oricare alt Sensation sau orice eveniment de profil (Creamfields, Love Parade etc ...) sau vacante in Ibiza, Mikonos, Miami( winter music conference) Nu ezitati sa ma contactati bogdan_ghinia@yahoo.com