duminică, decembrie 23, 2007

Ruleta

Ne plictiseam aseara in scara blocului ... eram cu vecinii ... si plictisindu`ne am zis ca mergem la un suc in Tomas (un bar langa mine). Ala fiind inchis, am zis ca mergem la ruleta :). Prima oara cand am intrat acolo. Locu e frumos, aranjat frumos, nu e mare, dar aseara nu era nimeni, numa noi (vreo 8-9).
Un vecin (Caba) se baga la ruleta si de curiozitate, ca n`am mai fost pana acuma, bag si eu. N`am bagat mult, 10 lei, am bagat doar asa ... de curios, nu sa scot bani (nu ca m`ar fi deranjat daca scoateam si eu ceva banuti :D). Ce sa zic, jocu e ok, daca ai bani, dar daca intri in boala lui, pfu, greu mai scapi. Am auzit de multi care au lasat foarte multi bani la rulete, apartamente, masini, etc. Caba, aseara, o bagat 50 lei si o scos 200. Bine, el a mai jucat, se pricepe baiatu. Eu nub fiind, nex, am pierdut cei 10 lei. Dar np, vin altii ! :P

1 comentarii:

Ahilosu spunea...

vezi ca e mai addictive decat ai putea crede...cu 10 lei incepe totul