sâmbătă, decembrie 22, 2007

Concert fantoma in centru !

Care o fost treaba aseara pe centru ?
Merg cu Bobo sa ma intalnesc cu Money si cu Miha (o prietena buna de`a lu` Money) si trec cu masina pe langa parcarea din fatza de la Heat. In parcare, o mini scena, 10-15 oameni in fatza ei, vreo 30 de jandarmi si pe scena Mihai Traistariu, in concert. Raman putin /:) like wtf ? Cand a fost mediatizat acest eveniment ? Nu ca m`ar fi interesat, dar eram curios cu ce ocazie a avut loc acel concert. Tin sa precizez ca pe scena nu era niciun fel de reclama, poster, banner, nimic. :| CHiar n`am inteles.
Oricum, Mihai a avut un public minunat (vreo 10-15 oameni, care probabil erau in trecere pe acolo :)) ).

2 comentarii:

iNm spunea...

te dau in judecata ca mi-ai folosit numele :))

Anonim spunea...

daca te uitai mai bine la locurile unde se pun afisele de obicei il vedeai si pe Mihai Trestariu.. eu nu l-am pus la mine pe blog ca nu l-am considerat important..

p.s. si eu am fost in Lyon ma :(