marți, octombrie 23, 2007

AquaPark Hajduszoboszlo, Hungary !

Am apucat vara asta sa merg de 2 ori la aquapark in ungaria ... la Hajduszoboszlo.
Sincer, prefer drum de 1 ora aprox pana acolo si cativa banutzi in plus, decat sa merg la orice strand de la noi din orash, sau chiar felix. E mult mai frumos si mai curat la unguri decat la noi.
Chiar a fost intr`o zi in ziarul Bihoreanul o comparatie intre aquapark si strandurile din Felix. Diferenta de la cer la pamant ! :)
Am aici un video din aqua park, filmat de un vecin de al meu, Cosmin.



Daca doriti si cateva poze, gasiti pe contul meu de pe hi5 : http://torjoc.hi5.com .

5 comentarii:

Anonim spunea...

nu ai cum sa compari ce e in Ungaria cu ce e in Romania.. nici de acu in 50 de ani.. la ei e mai curat.. ei stiu sa investeasca in ceva cu viitor si nu in toate prostiile ce le fac politicienii nostri..

p.s. mai fain e la Miskolctapolca.. acolo e un strand cu apa termala amenajat intr-o pestera imensa..

http://www.thermaltours.hu/furdok/eszak_mo/miskolctapolca/index.html

Anonim spunea...

clar ca e mult mai frumos,erau alocate cateva milioane de euro anul acesta Oradei si se gandeau ce sa faca sa renoveze si sa bage bani in echipa Bihoru' care oricum nau nici o treaba :-s :| sau sa faca un aquapark sau sa faca sala antonio alexe .. in fine erau cam 10-50 mil euro si nu cred ca sau investit inca , ar fi o chestie sa faca un aquapark daca nu cere oradea prea mult 8-| ar fi full ochi !

sefu_bancii spunea...

hehehe mah topoganele lor nu aluneca :( :)) oricum super fain ... daca ungurii pot si romanii pot numa noi suntem mai lenesi :(

CornelB - AmFostAcolo.ro spunea...

Salut, am ajuns la blogul tau cautand info despre vacante si calatorii in Ungaria. Am vazut lucruri interesante, pentru care as vrea sa mentionez blogul pe site-ul meu, dedicat in intregime acestui subiect, vacantelor, www.AmFostAcolo.ro, in sectiunea "Blog Vacanta". Daca consideri util ca blogul tau sa apara acolo, te rog contacteaza-ma pe adresa de mail cornel [-@-] amfostacolo.ro.

Adystupy spunea...

parerea mea e ca se poate si la noi, cine isi permite sa deschida asa ceva, numai cu legile noaste , protectia mediului , proiecte , taxe impozite si multe altele .... pfff ....