joi, octombrie 25, 2007

Adevarul despre atentatele din 11 septembrie 2001 !

Mi`am amintit de un documentar pe care il vazusem acu` ceva vreme ... si m`am gandit ca poate v`ar interesa si pe voi.
Voi pune o parte din film, partea care mi s`a parut mie destul de interesanta, o parte din "Adevarul din 9/11" !



Partea asta tine 8 minute, credeti-ma, merita, e doar in engleza filmul, dar nu e greu de inteles.
Daca va intereseaza tot filmul, el poate fi vizionat aici : http://www.zeitgeistmovie.com/ !
E despre religie, despre Iisus, Dumnezeu, atentatele din 9/11, e FOARTE interesant, dar tine 2 ore. Daca stiti engleza bine, aveti timpul necesar si chef, vizionati-l, MERITA !

4 comentarii:

Anonim spunea...

am vazut filmuletul.. normal ca se stie cine a fost.. cred ca chiar de la inceput au stiut.. ca doar si americanii au oameni bagati peste tot plus ca multi au dat cu papagalul.. Bin Laden a fost demult prins dar e normal ca sa-si mai faca reclama ca nu l-au prins.. in fine.. nu vreau sa-mi aduc aminte de ce-a fost atunci.. am vazut la TV toata chestia.. bine ca n-am fost unul dintre noi acolo..

sefu_bancii spunea...

am vazut filmul ...e ft aiurea daca as fi avut posibilitatea lu` sadam amu le futeam inainte sa atace irakul vreo 3 bombe nucleare sa aibe motiv sa inceapa razboiul ... OSama ii omu americii ...fuck america

Anonim spunea...

e totul o inscenare,americani fac ce vor pt ei nu exista lege,ii doare`n pola pe ei de restu lor sa le fie bine....

iNm spunea...

hmmm ... filmul e interesant dar oricum nu vom stii niciodata sigur ce s-a intamplat ... oricum o data cu atentatele in SUA s-au introdus legi care incalca mult dreptul la intimitate ... si se asculta telefoanele la greu.