miercuri, noiembrie 26, 2008

Evenin` post ...

Ca orice seara aproape, din nou, la suc cu 104 pe centru ... apoi ... m`am intalnit cu Bogdi (hey mofo`) ... cu care am mers pana`n real ... jisk sau cum s`o scrie ... am venit acasa, mor de foame, verific scorurile la pauza din Champions League (btw, cum sa fie condusa Inter de Panathinaikos ?:|, FUCK :| ) in rest toate scorurile la pauza mi`au iesit, parca vad c`o sa pierd biletele pe Inter, dar np, se intampla :-j.
Anyway, e 1-3 CFR - AS Roma ... din nou pierdem ... nush de ce ne`am facut sperante inainte de Champions League ... dar noa , asta`i viata :D
Mor de foame, o sa merg sa pap ceva ... si probabil apoi CS ;)

Probabil pe maine o sa postez ceva mai interesant :))
V`am pupat, noapte buna prunci.

1 comentarii:

Anonim spunea...

si ce legatura are asta cu revelionu?