joi, mai 08, 2008

Radu vs. 2 ani.

Love strikes again. This time harder.
Intr-o seara frumoasa de duminica, 13 aprilie (de ziua ta Calinu` ;x), merg lotus la un biliard cu cel mai bun tovarash al meu, fratioru meu Catalin. La o masa, un tovarash foarte bun, cu cea mai buna pretena a lui si cu inca o tipa... Ne punem la masa cu ei, toate bune si frumoase, ochii mei tot pe tipa, foarte faina fetitza. Stam toata seara acolo, radem, ne simtim bine, mergem acasa. Vorbesc cu tovarashu asta a meu (prefer sa nu dau nume aiurea), sa bage o vorba buna acolo, una alta, sa`mi faca intrarea altfel zis. Fetitza se tine tare pe pozitii ca are prieten de 2 ani si ca nu`i trebuie pe altcineva, ca ea iubeste, ca bla bla bla. Zic ok, np, moving on. Dupa 2 saptamani, ma suna tovarashu : "hai diseara in orash cu mine, ca tipa s`o despartit de prieten, e sansa ta!" Zis si facut. Merg, toate bune frumoase, se lasa cu cateva saruturi frumoase in seara respectiva, toate faine. Am dus-o acasa, pe masina, discutii, ca ea o avut prieten 2 ani, ca inca mai tine la el, ca nu stie ce sa faca, sa n`o grabesc. Ok, nu grabim lucrurile, e ok. Chiar imi placea fata. A doua zi iesim iara la suc, aceasi formula, doar fara Catalin. A 3`a zi, mergem la lucru la tovarashu meu, acolo stam, bem putin, ne simtim bine, superba seara, ma simteam mirific cu ea.
Luni, o sun sa vad daca nu vine la strand, imi zice ca nu se simte bine, oke, ma duc fara ea, cu niste colegi. Cand vin acasa, intra pe mine pe mess sa-mi zica, ca ea ar vrea o perioada de singuratate, sa-si faca ordine in minte, sa stie ce vrea de la viata. Oke, se rezolva. Din nou am lasat de la mine. Vorbim luni, vorbim marti, vorbim miercuri .. si miercuri pe seara, ea imi spune ca o ramas la aceasi decizie, sa fim doar amici. Ma oftic si ii zic ca nu mai vreau sa vorbesc cu ea pana se hotaraste ce vrea sa faca. Vineri, intra pe mine, desi am rugat-o sa nu o faca, sa ma intrebe daca e ok daca vine duminica in No Problem la spectacol, sa ma vada dansand. Ii zic, ca daca chiar vrea sa vina, nu-i pot interzice eu asta. Ea imi spune ca oricum venea si daca ii ziceam ca e ok si daca nu. O intreb motivul pt. care vrea sa vina, imi zice ca ii e dor de mine. Cam aiurea. Dar sa zicem ca e ok. Ajunge in No problem, imbracata ffff provocator, superba, o papusa nu alta. Acolo ma ia, ma strange in brate, ma pupa, toata seara ma tine de mana, gesturi ca intre "amici" ce mai. Foarte frumoasa si seara aia, dar ea imi zice ca tot la decizia de a fi doar amici a ramas.
Luni dimineata eu am plecat in excursie, seara, ma suna de 2 ori, am stat in total cam 1 ora jumate si am tot vorbit de noi, o discutie foarte frumoasa. Eu deja simteam prea multe pt. ea, chestii pe care si eu ma intreb cum am ajuns sa le simt, in doar 1 saptamana. Marti dupa-masa vin acasa, ma intalnesc cu ea seara, stam 4 ore in masina in care doar am discutat despre noi, discutie care cuprinde si o parte care mie mi-a picat foarte prost, faptul ca a doua zi, adica miercuri, se intoarce fostul ei prieten acasa si ca sigur o va suna si dupa ce va discuta cu el, va sti exact ce sa faca, sa se impace cu el sau sa ramana cu mine. Dupa discutia care au purtat-o, ghiciti ce verdict am primit ? Da, ati ghicit, s-au impacat. Am ales sa nu vorbesc cu ea macar 2 saptamani, pana o uit, a zis ca imi va respecta decizia, vedem ... :)

Ce sa zic, stiam ca se vor impaca, dar vorba aia, speranta moare ultima. Eu nu inteleg cum in 1 saptamana jumate am ajuns sa tin asa mult la ea, e superba fetitza. Fizic, personalitate, caracter, de nota 11 cu steluta. Pana mea stie, poate asa mi-e sortit, sa nu-mi gasesc si eu o fetitza care sa tina la mine, poate chiar sa ma iubeasca (nu cunosc acest sentiment, nu am iubit niciodata).
Cu ea chiar vroiam sa am ceva serios, sa fie bine, ii dadeam orice, m-as fi comportat cu ea ca si cu o regina, ca si cu un bibelou. Stie ca viata care o duce cu ala, nu e viata care o doreste, nu e viata care ii place, dar il iubeste si nu pot pune o saptamana jumate impotriva celor 2 ani petrecuti cu ala. Stia ca o viata langa mine ar fi pt. ea paradis, am vorbit foarte multe cu ea, poate prea multe.
Aseara cand mi-a zis ca s-a impacat cu respectivul, parca mi-a cazut tavanul in cap. I-am urat multa fericire si sper ca a facut alegerea cea buna, cine stie, poate intr-o zi se va intoarce la mine, dar sper sa nu fie prea tarziu.
Am scos din nou melodiile de suflet de la naftalina, le ascult din nou in prostie.
Daca vreti, le share-uiesc cu voi :
Adda - Haos organizat
Cosy - Doar eu si cu tine
Kiki Story - Zi de zi, Pas cu pas
Kitzi & Kata - Cum sa te am
One Step - Dimineti fara tine
si o piesa primita de la ea, stiam piesa originala, dar nu stiam acest remix : Iio - Kiss you(ambient mix).
Care aveti ID-ul meu si doriti piesele, vi le dau cu toata placerea :)

E frumos cand simti ca e cineva, care totusi se gandeste cat de cat la tine, e frumos cand ti-e dor de cineva, de fapt e frumos cand e cineva de care sa iti fie dor. Poate pe viitor o sa-mi gasesc si eu una care sa merite ce vroiam sa iti ofer tie, poate nu, nu se stie. :)

Iti transmit si aici, iti doresc numai fericire cu el, sper sa te faca fericita si sa iti ofere viata care ti-o doresti.
Love strikes again.

Si pe final, versurile mele preferate in momentul actual :

If I leaned over and tried to kiss you
Would I be wrong, after so long to kiss you
Would you pretend, we're only friends, if I kissed you
At least I can dream of you in a scene, when I'd kiss you.

Si un sfat, nu va indragostiti asa repede, ca poate ramaneti "suspendati" cum am ramas eu.

7 comentarii:

iNm spunea...

Ampizdea .... nush ce plm te-o lovit pe tine cu relatiile ... dar eu personal is satul de relatii pana peste cap ( mai bine zis de iubirea pulii ). Fuck buddies ftw !!!

Anonim spunea...

mai bine stergi ce ai scris...nu faci altceva decat sa ii dai ei satisafactie...asculta`ma...ca indiferenta doare cel ma tare...este un sfat..si stai linistit ca iubirea vine atunci cand nu te astepti si pt fiecare este cineva..oricum parerea mea este ca nu e bine :P

Anonim spunea...

Am patit si eu asa ceva dar la mine a fost mai complicata treaba.

Sfaturi ce pot sa-ti dau ar fi :
Cheama-ti acasa o pizda intr-o noapte si o sa-ti treaca.
Apoi, de despartit oricum o sa se desparta de ala no worries dar oricum va gasi pe altul pana chiar inainte de a-si aminti de tine.
Si chiar daca va veni inapoi sper sa ai mandria/orgoliul sa-i zici "JET ! N-am fost bun atunci, nu voi fi nici acuma !"

Anonim spunea...

lasa radu ca yo tot te iubesc:X
grasule

Anonim spunea...

bro :-j astea is cele mai ampulea.. din pacate stiu si eu cum ii.. asta e.. n`avem ce face.. dupa cum spunea un mare filozof " femeile sunt facute ca sa fie iubite.. nu ca sa fie intelese" asta e... lasa ca o sa vina si vremea noastra :X with Love and Respect Lazu :X

Anonim spunea...

si nu ai vrut tu sa iti faci poza cu stucherul meu ... :D

Unknown spunea...

interesant