marți, martie 25, 2008

Profesor bătut de elevii săi, în Dorohoi

Un cadru didactic de la C.N. „Grigore Ghica Voievod” din Dorohoi a fost bătut de propriii săi elevi, în timpul orei. Profesorul i-a dat o palmă unui elev, care anterior îl ironizase şi se prefăcuse că vrea să dea în el. Elevul a ripostat, trăgându-i un pumn în faţă. „Mi-am ieşit din pepeni când au început să mă jignească în clasă. Vina mi-o recunosc şi, dacă mi se cere, îmi voi da demisia, dar cer şi exmatricularea lor”, a declarat dascălul. Acesta a adăugat că ar fi putut rezolva conflictul cu băiatul respectiv, dacă nu ar fi intervenit un al doilea elev, care l-a bătut şi mai rău.

„După o oră, în timp ce mă îndreptam spre alt corp de clădire, mai mulţi elevi, printre care i-am recunoscut pe Claudiu A. şi Sergiu Robert P. au tăbărât pe mine şi m-au umplut de sânge”, a spus profesorul. Acesta a sesizat şi Poliţia, care anchetează acum cazul. Incidentul, care a avut loc joi, e cercetat şi în cadrul ISJ Botoşani, care a stabilit că, în funcţie de rezultatele anchetei, va dispune sacţiuni atât pentru cadrul didactic, cât şi pentru elevi. (M.C.)


sursa : gandul.info

3 comentarii:

Anonim spunea...

haideti si in vuia railor :))

Anonim spunea...

noah asa ceva aveam si noi nevoie in vuia....care dadea primu? ca apoi toti continuau!:)))

eleodorcs spunea...

asa le trebuie :D