duminică, martie 09, 2008

Bătaie violentă într-un fast food din Braşov! IMAGINI ŞOCANTE!

La început, în conflict sunt implicate doar trei persoane. Un individ merge la o masă unde se aflau mai mulţi clienţi ai localului şi începe să-i lovească pe doi dintre ei.

Aceştia ripostează, iar rolurile victimă - atacator se inversează. Doar pentru moment însă, pentru că în scenă intră încă cel puţin puţin cinci persoane, probabil prieteni ai tânărului care a început bătaia.

Cei doi tineri atacaţi iniţial nu au nicio şansă. Sunt bătuţi cu sălbăticie, cu pumnii şi picioarele, dar şi cu scaunele şi mesele din fast food.

Bătăuşii dispar apoi, însă unul din ei ţine neapărat să lovească una din victime direct în cap, cu o masă care se face ţăndări şi un scaun.

În ciuda violenţei ieşite din comun, nimeni nu a făcut nicio plângere.

Purtătorul de cuvânt IPJ Braşov, comisar-şef Liviu Nagy, a declarat: "În acest an nu am primit nicio sesizare în acest sens."

Se pare că după tot ce a pătimit, victima n-a mai avut curajul să scrie o reclamaţie. În absenţa unei plângeri, agresorii scapă nepedepsiţi.

sursa : www.protv.ro

7 comentarii:

Vaida Dan spunea...

awesome :D

Sebastian spunea...

no frate nici sa mergi sa mananci nu poti aici in romania !

Anonim spunea...

se cunosteau... eu asa zic...
razburarea ii apartine... nu va temeti...

cei ce inteleg stiu despre ce vb.

Anonim spunea...

eu cred ca aveau ei ceva de impartit...oricum eu unul as lua o pusca si i-as impusca pe toti aia in cohones :X sa nu mai dea cu mesele altora in oameni...costa mult o masa :-<

Acid spunea...

una din fetele care apar in filmulet sunt eu!!!!credeti-ma ca am stat in dimineata aia pana la 5 la politie!toti cei ce eram la masa am depus plangere.sa va spun si motivul pt care s-a ajuns la ce s-a ajuns...baiatul cel blond avea parul lung.si asta l-a deranjat pe "domnul "care a inceput totul...un tampit!!!in Panini eu nu mai calc!

Acid spunea...

si nimeni nu cunostea pe nimeni!noi nu voiam decat sa mancam.in fine...asta e sistemul!!!

Anonim spunea...

belea :P