marți, februarie 26, 2008

Line-up pt. White Sensation

S`a anuntat pana la urma si line-up`ul, cred eu final, pt. White Sensation.
Cei care vor mixa sunt : Hamvai PG Vs.Barany Attila, Sebastian Ingrosso, Fedde le Grand, Paul Oakenfold, Sander Kleindenberg si Mauro Picotto.

Intre timp am vorbit cu o domnita foarte scumpa de la Alma Tours, agentie care are un pachet destul de avantajos zic eu pt. cei din Contanta/Bucuresti si vor sa mearga la Sensation White si nu au cu ce.

PROGRAM EXCURSIE:

Ziua 1 – vineri – 2 mai: 06:00 Plecare din Constanta din parcarea Kaufland. 10:00 Stop la Mall Calea Vitan nr. 55-59, sector 3, Bucuresti – stop pentru toaleta si masa (de aici vom prelua si clientii din Bucuresti). 12:00 Plecare din Bucuresti. 17:00 Sibiu – stop pt masa de seara si toaleta. 19:00 Plecare din Sibiu catre Arad. Aproximativ ora 23:00 cazare hotel Arad sau in apropierea Aradului. (Clientii sa foloseasca pentru reperare tel: 0740630207)

Ziua 2 – sambata – 3 mai: Mic dejun. Odihna + costumare (costumatie obligatorie – de culoare alba). 12:00 Plecare catre Budapesta. Stop pe autostrada sau la Szeghed pentru pranz + sanwich-uri pt seara. Seara ajungem la Arena. Intram la spectacol: Sensation White Super Show. Distractie toata noaptea.

Ziua 3 – duminica - 4 mai: 06:00 plecare catre casa. Stop pe drum pentru masa si toaleta. Aproximativ 22:00 Bucuresti. In cursul noptii de 5 mai ajungem in Constanta.

Pachetul include:

*Biletul la Sensation White, in valoare de 60 de Euro.
*Transport cu autocarul Constanta – Bucuresti – Sibiu – Arad – Budapesta – Arad – Sibiu – Bucuresti - Constanta.
*Cazare** o noapte in Arad sau in apropierea Aradului pentru a ne putea odihni, lua micul dejun in liniste si pentru a ne putea costuma in liniste pentru MARELE EVENIMENT
*ghid insotitor.

Pachet cu plecare din:

Pret pachet:

Constanta ora 06:00, Bucuresti ora 11:30 – 2 mai: 198 Euro

Sibiu ora 18:30 - 2 mai: 190 Euro

Arad ora 12:00 – 3 mai: 160 Euro

Pt. mai multe informatii referitoare la acest pachet, contactati aceste numere : 0752 018 888 , 0721 633 709 , 0724 088 050 sau puteti primi info online la id: sensationwhite2008@yahoo.com !

iNm spunea...

e ft avantajos pt cei care vin de la mare distanta. Noi astia din Oradea ne descurcam mai usor si mai ieftin :D

Anonim spunea...

si eu sunt din cluj asa ca e usor sa ajungem la arena, important este sa intram impreuna sau sa formam o zona "romaneasca"

Radu spunea...

Inainte cu cateva saptamani de event, o sa fac un post pe blog, pt. cei care vin alte orashe si vor sa mergem impreuna ... sa ne intalnim, un rendez-vous ! :D

Anonim spunea...

in proportie de 90% sa va bazati si pe mine.. nu pot pierde sensation white pentru ca e prea aproape de noi..

cat despre dj.. am auzit de toti..

emyli3 spunea...

neatza Ppl... din cate stiu WS tzine de la orele 21 am impria nus sigura pana la 7 dimineatza ceea ce stiu sigur..

rAdu_v spunea...

Un rendez-vous ar fi genial , sa formam o gasca de romani(romance^^) and have fun la greu

Anonim spunea...

Sunt din tm si vreau sa merg neaparat am gasit un transport ieftin din oradea 1 mil dus-intors chiar mis e pare ok, doar k plecarea este dimineata la 6 deci trebe sa ajungem cu o seara inainte , am gasit si cazare cu 200 pe noapte ceea ce iar mi se pare ok .am gasit si bilete dar cu 80 de euro. deci in total ne ajunge 4 mil care chiar ii ok.decat sa dau la o firma 160 de euro cu plecare din Arad, nu merita. id meu este : vaju304 @yahoo.com. si cu rendez-vous cea mai tare idee.

Senastion rulls \m/

RaZvAn spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Senastion rulls \m/

p.s:postarea cu anonim ii facuta de mine

xxman spunea...

Cei din Cluj, sai imprejurimile sa ma contacteze pe mess sa mai vb.
Id:kiszifur

Anonim spunea...

Vreti sa mergeti la White Sensation Amsterdam 2008?

Accesati http://www.captaintravel.ro/diverse/sensation-white-amsterdam-2008/.

Pachetul include: transport, cazare, bilet de intrare.

Anonim spunea...

hello! sunt din baia mare si doresc sa merg si eu la WS la amsterdam in 5 iul. 2008 ...problema e k nu stiu de unde sa fac rost de 2 bilete ma puteti ajuta?? adresa mea de mail e alekssandra_k500@yahoo.com