marți, februarie 12, 2008

FANTEZII SI CONFESIUNI !

Mai jos, aveti o scrisoare trimisa de o fana a unuia dintre autorii articolelor de pe menreport.ro, mai exact, adresata lui Matei Rinescu.
Mie unul, mi se pare, din nou, ca majoritatea articolelor de pe menreport.ro, GENIALA !
Enjoy !

"In visul meu esti aproape gol, in fata unei oglinzi.

Nu ai camasa, stai in blugi si te privesti. Parul, des si negru de pe piept imi cheama ochii la jinduire. Cateva fire carliontate sageteaza prin despicatura blugilor, incitandu-mi mainile la atingere.

In timp ce ma apropii, inima incepe sa imi bata, ma opresc in spatele tau si privirile ni se intalnesc in oglinda. Simt cum mi se inmoaie picioarele si nu mai pot sta mult timp fara sa fac nimic.

Imi pun mainile pe umerii tai goi si puternici si iti ating in sfarsit pielea, asa cum visez mereu sa o fac; este moale si simt sub ea muschii puternici. Inchid ochii pentru o clipa, imaginandu-mi acesti muschi in timp ce te asezi peste mine si ma patrunzi adanc si tare.

Apoi mainile mele aluneca pe pieptul tau, cautand caldura. Iti ating cu degetele sfarcurile si tu incepi sa respiri greu in timp ce buzele mele iti mangaie pielea dintre gat si umar.

Dorinta creste in mine, in valuri, ma zdrobeste, vreau sa te musc si imi apas dintii in pielea ta, aratandu-ti cu cata disperare te vreau. Sunt fierbinte si tremur. Tu incepi sa te misti, te freci cu spatele de sanii mei goi pana ma faci sa gem de placere. Apoi imi strecor mana in blugii tai si te simt - tare. Vad in oglinda cum chipul tau se transforma de placere si iti pui mainile pe coapsele mele.

Deja dorinta creste din ce in ce mai repede. Alunec de-a lungul picioarelor tale si trag dupa mine pantalonii, lasandu-te gol complet. Parul de pe picioarele tale ma excita, il sarut si urc cu buzele sus, tot mai sus. Te incordezi tot, ma cauti cu mainile si atunci ma ridic si iti sarut spatele, talia si gatul.

Dar tot ce vreau este sa te simt cu gura, sa iti simt gustul; vin in fata ta si ochii tai negri ma infioara. Iti sarut in sfarsit buzele, apoi cobor incetisor catre mijloc. Ingenunchez si, in timp ce iti cuprind cu gura madularul iti infigi degetele in parul meu si ma mangai apasat pe cap.

Te aud cum gemi incet, dar vreau sa te aud urland de placere. Si atunci te sug, te frec cu limba, te masez cu cerul gurii pana termini. Ai un gust incredibil. Nu ma mai satur...."


sursa : www.menreport.ro (i just love this site :D ).

1 comentarii:

Anonim spunea...

dami numaru ei :P