marți, ianuarie 29, 2008

Bancuri !

Am citit acuma seara un banc, 10 minute nu m`am oprit din ras, dupa care Adi a inceput sa`mi dea ceva bancuri. Hai sa va insir cateva, sa radeti si voi bine ! :D

Bula se pregateste de majorat... - Tata! In seara asta am majoratul la liceu. Daca o sa vin beat si o sa fac scandal te rog sa ma ierti si sa nu ma bati pt ca e o seara speciala. -Bine fiule. Pleaca Bula la majorat, iar a doua zi se trezeste cu vanatai peste tot. - Tata mi-ai promis ca nu o sa ma bati. -Stiu fiule. Cand ai venit si ai spart usa pentru ca nu nimereai cheia in gaura n-am zis nimic. Apoi cand ai intrat in sufragerie si ai aruncat televizorul pe geam pt ca nu puteai nimeri butoanele telecomenzii m-am calmat iar. Cand ai intrat la noi in camera, pe mine m-ai facut betiv iar pe ma-ta curva si iar am inchis ochii. Dar cand te-ai cacat in mijlocul camerei, ai infipt betze de chibrit in el si ai zis ca ariciul doarme cu noi la noapte n-am mai rezistat.

Un punk-er urcă într-un autobuz. Părul său era făcut spice, colorat verde, roşu, albastru şi portocaliu. Hainele îi erau o amestecătură de cîrpe şi piele, picioarele îi erau goale şi corpul îi era plin de cercei. Se aşează pe singurul loc liber, exact în faţa unui bătrîn, care se tot holba la el. - Ce te tot holbezi, moşule? Ce, tu n-ai făcut nimic aiurea cînd erai tînăr? Bătrînul: - Ba da. Odată, cînd eram în marină, m-am îmbătat în Singapore şi am futut un papagal. Mă gîndeam că poate eşti fiu-meu!

Cică se duce un reporter într-un sat din Uzbekistan să-i ia interviu unui ţăran. R: Poţi să-mi povesteşti o întîmplare fericită din viaţa ta? T: Acu cîtva timp mi-am pierdut capra în munţi. Atunci ne-am strîns toţi sătenii la mine acasă, am baut vodcă, apoi am plecat, am găsit capra, am adus-o acasă, am futut-o toţi, apoi am băut iară vodcă. R: Ce scîrbos, dar totuşi o întîmplare fericită din viaţa ta nu poti să-mi povesteşti? T: Ba da. Într-o zi nevasta unui sătean s-a pierdut în munţi. Ne-am strîns toţi la el acasă, am băut vodcă, apoi am plecat, am adus femeia acasă, am futut-o cu toţii, apoi am băut iară vodcă. R: Văd că aşa nu merge. Poţi să-mi povesteşti o întîmplare tristă din viaţa ta? T: Într-o zi m-am pierdut in munţi...

0 comentarii: