miercuri, decembrie 26, 2007

Vin, bere si Pepsi.

24 decembrie, ajunul Craciunului, ne adunam cativa afara (vreo 10), sa mergem cu colinda pe unde apucam :D Nu pt. bani bineinteles, pt. alcooale :D
Mergem pe la mai multi, bem, mancam, ne simtim bine, dupa care le vine la astia ideea "geniala" de a merge pe centru in ceva club. Cum la mine la bloc 98% dintre vecini is manelisti, ghiciti in ce club am ajuns in centru ? Da, un club de manele, mai exact SEVEN. Am zis ca decat sa stau singur acasa sau ca fraieru in fatza blocului ca si cucu, mai bine merg cu ei. Ajungem acolo, clubu, ce sa zic, arata OK cu indulgenta.
Ma uit in jur, fetitze frumoase (nu exagerat de multe cum zicea lumea), Pufi canta, totu oke (daca era si alta muzica, era foarte bine). Am stat cu ei aproximativ 1 ora acolo, din care vreo 15-20 de minute un drum pana acasa si n`apoi, sa`l duc pe un vecin care bause prea mult :)
In ora aia, mi`a atras atentia un lucru : ce se bea intr`un club de manele !!! Vin (murfatlar predomina), bere si Pepsi. ATAT. Nu am vazut un cocktail, un pahar de vodka sau de whisky, NIMIC ! Pe ici pe colo o sticla de Borsec. Vine ospatara si intreb de Long Island. Se uita putin crucish la mine si imi zice ca nu au. Cuba Libre ? Avem. Oke, adu`mi unul te rog.
Intr`un pahar de 250 de SUC, nu de bautura, de SUC, imi aduce Cuba Libre`u. Intreb cat costa ... ma uimeste cu pretul de 12 RON ! :| Nicio problema, platesc. Dupa aia stau sa ma gandesc cat e prin alte cluburi, care se respecta, gen Heat (aprox 8 lei), Bali (tot cam 8-9 lei) sau unul mai putin select, Byblos (7 lei).
De acolo, am reusit sa`i conving pe aproape toti sa mergem pe centru, in alt club, cu alta muzica (deja innebuneam. de plictiseala, m`am apucat sa trimit sms`uri cu urari de sarbatori). Am ajuns in Heat pub.
Heat pub, din nou, uimire. Baga baiatu muzica comercialaaaa :D La un moment dat, chiar si Rock`n`Roll. Ce sa zic, acolo m`am simtit super bine, n`am stat jos deloc (am stat aprox 2 ore acolo). Si de curiozitate, comand si acolo un cuba libre. Normal, mi`l aduce in pahar de bauturi alcoolice si pretzul, oare caaatttt ? 6 lei 50 de bani. Hai frate, cum sa pui pretz cu 5 lei mai ieftin ? :O
Anyway, m`am lamurit si cum e cu cluburile de manele.
Lasss, noi sa fim sanatosi.
Un Craciun fericit va doresc, sanatate, mult noroc, bani si tot ce va doriti.
Numai bine !

6 comentarii:

Anonim spunea...

Cat despre Heat Pub, no comment , muzica OK, ce nu mi`a placut:
eu: bere ai?
osparatitza: nu
eu: suc?
ospatarita: doar cola

Sa trecem peste.. a fost ok peste tot ;>

Ahilosu spunea...

tu te-ai speriat de 12 ron? stai sa vezi cum e cand dai 14 ron pe un tuborg sau 25 pe 50 de whiskey :)

Anonim spunea...

pura si cruda realitate :)))) Inca nu am ajuns "SEVEN " a fost odata cat pe ce .. oricum nu imi pare rau .. si nici nu cred ca ajung in graba :D

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

meanua nu e un gen de muzica. Poluare fonica.

bobo ai legatura


sarb. fericite si an nou fericit

Anonim spunea...

ahiloase sau mai bine zis 290 pe o pizza mica in pizza hat :| daca stiam ca atata e nici nu intram

@Radule nu te mira.. esti in Romania