sâmbătă, decembrie 08, 2007

Aglomeratia din oras ... sa fie asta problema ?

Azi am inteles si eu ce inseamna sa injuri si sa blestemi pt. masina ! :D
Merg frumos la facultate pe la 4, la 5:30 imi zice Sergiu (un coleg) :
- Ba Radule, ai vazut ca ti zgariata masina ?
- Hai ba lasa`ma cu dume de astea
- Nu, pe bune, ti zgariata masina.
- Ba nu ma fute sa merg degeaba pana la ea ca`ti dau 2 palmi.

Si uite asa m`am deplasat pana la masina, ca sa observ o foarte frumoasa zgarietura ROSHIE de vreo 25-30 de cm si o adancitura in usha stanga spate de vreo 2 cm !
Mna, hai Radule fugi la Politie sa iti iei dovada.
La Politie, m`am si mirat, foarte de treaba un agent tanar, mai rar prinzi asa ceva. Am dat o declaratie, mi`a dat dovada si m`am tirat n`apoi la facultate.
Dumnezeule cate injuraturi si blesteme o primit ala care mi`o zgariat masina, creka o sughitzat juma din neamu` lui.
Macar de avea obrazu sa imi lase un biletzel cu un numar de telefon sau ceva, dar mna, am uitat, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpu` !

2 comentarii:

iNm spunea...

si uite asa mai ai parte de niste cheltuieli neprevazute ^^

Vaida Dan spunea...

are radu asigurare :))