luni, noiembrie 26, 2007

Smiley feat. Uzzi - Minora

Imi trimite acuma seara un vecin (Blondhu`) o piesa zicand : uita`te ba unde s`a ajuns =)) ! Raman putin /:) cand citesc numele piesei, Smiley feat UZZZZZZIIII ? WTF ? Iau piesa, o ascult, ce sa zic, DE CACAT !
Si asa nu aveam respect pt. Uzzi de ceva vreme, de cand s`a stricat B.U.G. Mafia de tot, dar acuma, pfoai, s`o injosit rau de tot, ce nu face omu pt. bani.
Aveti aici un "video" gasit pe youtube.com !







Si totusi, poate imi ziceti voi, cum sa "parchezi o masina pe dos" ? =)) ahahahha
Enjoy ! :-j

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

nush dc nu-ti place piesa mie mi se pare frumoasa:X:X:X ji nu am nimik impotriva cu tot ce ai spus u..ji chestia cu "o majina parkta pe dos" nu numai k a kntat asta k sa faca o rima cu"hainele arunkte p jos" dar ji k a parkt maijina aja d mantuiala cum s-ar spune... eu il ador p smiley...ji imi doresc sa nu se desparta de laura cosoi..se potrivesc d minune;););):X:X:X:X:*:*:*:*:*:*:*:* ji sper sa nu pateasck ca in videoclip....byez!:*