miercuri, noiembrie 14, 2007

Security Lotus Market.

Am fost aseara cu niste colegi de la Fincop la bowling in Lotus. Toate bune si frumoase, jucam, ne distram si pe la 12 s`au terminat orele si am zis ca mergem acasa. Iesim din sala de biliard si ma urc intr`un avion de ala micutz pt. copii, de fun. Vine unu de la security la mine si ma intreaba frumos daca am 40 de kilograme, ii zic ca n`am si imi cer scuze ca m`am urcat in el. Intre timp, vine un CACANAR ca nu pot sa`i zic altfel, ceva mai facut ca mine :

El : ba ai 40 de kilograme?
Eu : nu , n`am.
El : atunci, AFARA ! (eu atunci m`am aprins).
Eu : Ce`ai ba, nu stii vorbi frumos ? (se uita urat la mine si se da spre mine).
El : Ce`ai zis ?
Eu : Ce`i baiu ? Nu stii vorbi frumos cu lumea ? [intre timp, vine un coleg (Traian) si ma trage de acolo zicand : "hai radule. Scuze ba!"]


Ba frate, inteleg, astia de la FGM Security, Liberty is baieti k`lumea, facuti, le poti zice SECURITY, dar la cativa din lotus, vai doamne, au noroc cu telefonul din buzunar sa nu`i sufle vantu si au noroc cu statia, in caz de probleme sa vina si ceilalti baieti.
M`am lamurit de unele specimene din Lotus.

3 comentarii:

iNm spunea...

Esti nebun te rupeau aia din Lotus cica toti is pui de ninja :D

Sebastian spunea...

lasa`i acuma radule :) nu`ti bate capu exact asha am patit eu la real .. pt parcarea aia nenorocita :) doar ca eu am stat si am facut gura cu el :D

Vaida Dan spunea...

rupe-le curu radu :))