marți, decembrie 16, 2008

Scandal in natura

Zilele trecute, primesc pe Y!M un filmuletz de la Erik (ms pe aceasta cale :D) cu numele de "Battle at kruger". Primul meu gand a fost : "uuu, ceva battle miez, miscari noi, alea alea" (ma refer la dans :D), ca sa fiu dezamagit cand dau play si vad 2 bivoli si puiul lor. Dar totusi, cuvantul BATTLE mi-a atras atentia, asa ca am continuat sa ma uit. Ce sa vad pe parcurs ? Pe scurt, scandal intre bivoli, lei si crocodili, totul real, neregizat, natura dezlantuita ! Superb filmuletul, chiar mi-a placut ! Enjoy !


3 comentarii:

Anonim spunea...

superb :D asta e cursul naturii pana la urma, trebuie sa se manance intre ei , dar oricum mi-a placut spiritul de turma al bivolilor ;;)

Anonim spunea...

cand ma uitam imi ardea sangele in vene. mie mi-a placut cum a dat cu leul ala sau leoaica pe sus bivolul.
problema a fost inflatia zic eu. :)))) erau lei slabiti. :D

Ionut_ciocu spunea...

h3h3 ca norocu ca eu miam facut blogu mai tarziu...eram la erik cand am cand o vauzt si el filmarea aia