miercuri, ianuarie 23, 2008

Virgin Diaries.

Virgin Diaries e o emisiune pe MTV, un fel de jurnal video, in care toti fraierii care inca mai se simt MANDRI de faptu ca la 18-19-20 de ani is inca virgini (ash crapa de rushine sincer) vor sa spuna asta la TV. Ma mai uitam la cate un episod noaptea inainte sa adorm, dupa ce stingeam PC`u ... toate bune si frumoase pana aici. Azi`noapte, ghici ce. Surpriza. Un poponar la MTV`s Virgin Diaries. Pe om il cheama Sam, are 18 ani, e poponar si vrea sa isi piarda virginitatea cu prietenUL sau, Jason, care nu e virgin si ii e frica ca`l va durea. Atata am ras azi`noapte, de numa numa. Eu o singura chestie n`am inteles. Ce parinti au Jason si Sam, care n`au nimic impotriva faptului ca pruncii lor is poponari ? :| Si astfel, am ras azi`noapte de am crezut ca ma sparg, ma uitam cum ei se despart si se impaca si cum pana la urma Sam il lasa pe Jason sa`i sparga rozeta (sa`l arda`n c00r) si sa zica apoi ca a fost putin dureros, dar spre sfarsit placut ! LSAJC:LAKCASKCNASKJLANBCKLJACNASKJCNSALKJCSAN CUM SA FACI ASA CEVA ? CUM SA FACI ASA CEVA LA TV ? CUM SA FI POPONAR ? Cand exista atatea femei frumoase pe lumea asta, care asteapta numai sa le iei si sa le arzi, sa le iubesti, sa faci ce vrei cu ele, astia 2 is poponari la TV ! Pfoa. Sa nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu homosexualii, ardeti`va, lingeti`va, faceti ce vreti, dar nu in fatza mea. Prima oara cand vad 2 ca se ling pe strada/club/oriunde, in fatza mea, le`am si spart fatza :D

Pana una alta copii, niste sfaturi : nu fiti poponari, nu asteptati pana la 18-19 ani sa faceti prima oara sex si si daca o faceti, nu chemati MTV`u sa va filmeze, ca va faceti de cacao in toata lumea ! :))

1 comentarii:

Anonim spunea...

decat homalau mai bine o zi rege asa ca hai cu noi in pantelimon si petrece :) =;
wai si amar ce ajunge lumea asta :-j