Imaginează-ţi că aşezi aparatul foto sau telefonul mobil cu cameră pe masa de sticlă din living şi pozele în format digital se revarsă pe toată suprafaţa acesteia, ca să le poţi vedea mai bine. Le poţi mări trăgând cu două degete de colţurile lor. Când te plictiseşti, le împingi pur şi simplu spre mobil tot cu degetul şi dispar în memorie.
Nu e o lecţie de imaginaţie, nici vreun concept fantezist al designerilor, ci o masă pe nume Surface, semnată Microsoft, care va ajunge în curând în magazine. Arată ca o măsuţă pentru cafea, dar geamul luminat montat deasupra este de fapt un ecran multitactil cu diagonala de 30 de inci (76,2 cm) în spatele căruia se ascund un computer, un videoproiector şi cinci camere video care urmăresc mişcarea şi poziţia obiectelor aşezate pe suprafaţa mesei. Ecranul recunoaşte aşadar mai multe atingeri simultan, identifică gadgeturile aşezate pe suprafaţa sa (fotocameră, mobil, PDA etc.) şi interacţionează cu acestea.
Ce ştie să facă?
Mai multe mese Surface vor fi instalate de pildă în complexurile Caesars Palace şi Rio All-Suite Hotel & Casino din Las Vegas, unde vor juca rolul de information desk. O recepţionistă virtuală interactivă va apărea pe ecran şi le va prezenta turiştilor toate atracţiile locului. Va fi disponibil şi un meniu tactil de unde aceştia vor putea rezerva de pildă bilete la un concert sau vor obţine orice fel de date despre serviciile din complexurile americane. În hotelurile Sheraton din toată lumea, Surface va sta în lobby, ca oaspeţii să asculte muzică, să trimită poze acasă, să descarce cărţi digitale sau să afle meniul de la restaurant. Şi operatorul telecom T-Mobile a comandat deja câteva bucăţi la Microsoft, pe care vrea să le monteze în magazinele proprii de retail care să înlocuiască personalul de asistenţă din magazin. Vrei să cumperi un mobil? Îl aşezi pe ecranul lui Surface şi imediat în jurul acestuia vor apărea informaţii tehnice, preţuri şi programe tarifare. În afară de cei trei mari clienţi, Microsoft spune că va semna un contract de distribuţie cu International Game Technology (IGT) şi astfel, Surface va fi disponibil şi pentru companii mai mici. Oricum, preţul nu e exorbitant, iar Microsoft promite să creeze în curând variante comerciale şi mai accesibile, pentru tot consumer-ul.
În ceea ce pirveşte preţul, acesta se va situa între 5.000 USD şi 10.000 USD, în funcţie de configuraţie.
Nu se poate ce scot astia pe piata, am ramas trasnit !
Sursa : www.go4it.ro
English version :
What is Microsoft Surface?
Microsoft Surface™, the first commercially available surface computer from Microsoft Corp., turns an ordinary tabletop into a vibrant, interactive surface. The product provides effortless interaction with digital content through natural gestures, touch and physical objects. Surface is a 30-inch display in a table-like form factor that's easy for individuals or small groups to interact with in a way that feels familiar, just like in the real world. In essence, it's a surface that comes to life for exploring, learning, sharing, creating, buying and much more. Soon to be available in restaurants, hotels, retail establishments and public entertainment venues, this experience will transform the way people shop, dine, entertain and live.
How does Surface work?
At a high level, Surface uses cameras to sense objects, hand gestures and touch. This user input is then processed and the result is displayed on the surface using rear projection.
What is surface computing?
Surface computing is a new way of working with computers that moves beyond the traditional mouse-and-keyboard experience. It is a natural user interface that allows people to interact with digital content the same way they have interacted with everyday items such as photos, paintbrushes and music their entire life: with their hands, with gestures and by putting real-world objects on the surface. Surface computing opens up a whole new category of products for users to interact with.
What are the key attributes of surface computing?
Surface computing has four key attributes:
· Direct interaction. Users can actually "grab" digital information with their hands and interact with content by touch and gesture, without the use of a mouse or keyboard.
· Multi-touch contact. Surface computing recognizes many points of contact simultaneously, not just from one finger, as with a typical touch screen, but up to dozens and dozens of items at once.
· Multi-user experience. The horizontal form factor makes it easy for several people to gather around surface computers together, providing a collaborative, face-to-face computing experience.
· Object recognition. Users can place physical objects on the surface to trigger different types of digital responses, including the transfer of digital content.
How does Surface benefit consumers?
Surface breaks down the traditional barriers between people and technology, providing effortless interaction with digital content. Similar to the way ATMs changed how people got money from the bank, Microsoft is changing the way people will interact with all kinds of everyday content, including photos, music, a virtual concierge and games. Common, everyday tasks become entertaining, enjoyable and engaging, alone or face-to-face with family, friends or co-workers.
marți, ianuarie 29, 2008
Microsoft Surface - sau cum zice Paul colegu` - SF !!!
Publicat de Radu la 1/29/2008 01:03:00 a.m.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
1 comentarii:
Trimiteți un comentariu