sâmbătă, octombrie 27, 2007

Anii de liceu.

Sunt anul 2 la facultate (al dreq faculta, regret ziua in care mi`am bagat dosaru acolo) si nu este zi in care sa nu`mi fie dor de liceu, de colegi, chiar si de cladirea in sine :))
4 ani de liceu pentru mine au fost superbi, distractie cat a incaput, prietenii legate pe viata si hai sa zicem ca am si invatat ceva :-j
Nu voi uita niciodata rasetele cu trupa din spate, orele de educatie fizica (Cele la care chiar participam si ma arunca Shoru pe saltele), orele de mate cu proful scump si drag (Aline il mai iubesti ? =)) ), orele de contabilitate, care erau un adevarat paradis (UNDE ESTI SCORPIA DREQ ?), zilele cand stateam in fatza liceului, dadeam cu banu si ziceam : "Smo sau scoala ?" si culmea tot smo iesea de fiecare data :D, trupa din spatele internatului si tzepele pe care le dadeam cand strigam "SHASEEEEE !!!", fetele din clasa, care nush cum m`or suportat 4 ani de zile :D , 12 C`u, pfu, mi`e dor de voi. :<
Facusem acu ceva vreme un filmuletz pt. clasa mea, l`am pus pe youtube, dar il pun si aici.




Voua, cei care ati terminat liceul ? Va e dor de liceu ? :-s
Si celor care sunteti inca in liceu, un sfat : distracti-va la maxim, e cea mai frumoasa perioada din viata unui om, nu o irositi degeaba !

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ssssuuuuuupppppeeeerrrrr clipul!!! Ai foarte mare dreptate in tot ceea ce ai zis, au fost 4 ani minunati plin de amintiri frumoase, distractie mai ales in cls a 12-a...dar din pacate nu putem da timpul inapoi...in fine...mishto blog

Anonim spunea...

as da orice sa mai fiu odata in liceeu cu toti nebunii din clasa mea...dar degeaba :|

sefu_bancii spunea...

eh anii de liceu au trecut .... puii mei regret ca au trecut nu zic dar si la facultate am avut norocul sa dau de o trupa excelenta cu care ne simtim la fel de bine... totusi mah pune pozele alea cu Omer pls pls pls ::X:X:X .... N-o sa uit niciodata boacanele care le faceam :( , profu de isto , corigentele la chimie =)) cand toti baietii am ramas corigenti si noi jucam carti linistiti :)) sau alte minuni

iNm spunea...

mda ... mie imi e dor in special de clasa a 12a si de clipele minunate petrecute impreuna cu colegii pe care nu ii credeam in stare de un astfel de comportament ... as da orice sa revin in clasa a 12a :)